lördag 16 april 2011

Åland mitt åland :)

Hade en kanonkul kväll igår med alla mina härliga systrar och Pia, god mat, god dricka och härlig stämning!
Arken var sig likt, dock märks det att man börjar bli gammal när man inte känner en kotte längre :) alla i "min ålder" skaffar barn och myser hemma ist. för att gå ut :)
Tur att man bor i sthlm så man slipper stressen över barn/villa/vovve/volvo som råder här.

Ikväll blir det middag igen med vänner, sen ska jag och en kompis sova på hotell, arken såklart :) ska bli lite kul och komiskt att bo på hotellet man festat på sen man var 18.
Och ikväll lär man säkert känna lite mer folk eftersom åldersgränsen är högre idag :)

Dagen blir iaf lugn och skön ute hos familjen, vi slappar och tar det soft hela dagen.
Nu ska jag ta en kopp kaffe med systeryster, ha en skön lördag!

Kram!

1 kommentar:

  1. Låter härligt :)

    Svar: Ja hehe han såg inte sååå glad ut där en stund, när vi pratade efterrätter ;-) Haha.

    SvaraRadera