måndag 28 mars 2011

Vågen + mig= inte okej :)

Godmorgon!
Så var det vägdag igen, och min kropp är lika skum som vanligt!
Efter en bra vecka med både motion och bra mat så blev minuset inte mer än 0,2 kg.
Min kropp kör ett varannan vecka race där jag tappar mycket vs. lite.
Den här veckan var det det sistnämnda...jag vet dock att jag ätit bra och rört på mig bra så jag tappar inte orken/lusten, ser däremot framemot nästa vecka eftersom jag vet att det blir ett bättre resultat då :)

Så ny vecka och nya tag!

Hur har det gått för er?

Kramar

5 kommentarer:

  1. God morgon!
    själv har jag inte kommit tillbaka till min LCHF kost ännu efter semesterresan, men nu börjar jag känna mig taggad igen, mycket tack vare din inspirerande blogg faktiskt!
    Idag blir det nog kålgrytan till middag!
    Den gör du i ugnen va? Själv gör jag den i vanlig teflonkastrull, där den får puttra, o den blir ju sååå god!
    Ha en bra dag Daniela!

    SvaraRadera
  2. Härligt Petra! Receptet finns under fliken recept! den är sååå god! och ja jag gör den i ugnen till sist! :)

    SvaraRadera
  3. Jamen grattis ändå till ett minus!=) Själv har jag vägning på onsdag, var ett tag sen nu, ska bli spännande!

    SvaraRadera
  4. Spännande Åsa! :) Håller tummarna för ett stort minus! :)

    SvaraRadera