fredag 18 mars 2011

Utvilad och glad trots rinnande öga...

Mitt öga blir bara värre, så jag fortsätter att kladda med salvan...
Ömt, svullet och det gör ont bara jag blinkar lite :(
Men jag hoppas att det försvinner snart.

Sov som en stock, på rygg (för att inte störa ögat) druckit kaffe och berocca och läst favoritbloggarna.

Beställde leggings från Scala igår efter ett tips av en tjejkompis som testat dem.
Dom finns HÄR! 
Jag brukar vara väldigt skeptisk mot alla såna här "teveshop" prylar men efter att ha sett riktiga resultat och fått lite "bevis" så känner jag att jag bara måste testa själv!
Läs hur dom fungerar HÄR!

Jag ska ta ordentliga "före" bilder så att jag kan se om det händer något.

Nu blir det en mugg grönt té med ingefära och apelsin :)

3 kommentarer:

  1. har precis hittat din blogg och gillar den skarpt! älskar att få lite LCHF tips och recept får man ju aldrig för många av :)
    /julia

    SvaraRadera
  2. Hej Julia! Vad kul :) hoppas du hittar inspiration och bra recept! :)

    SvaraRadera
  3. hehe bara att hålla tummarna att de fungerar :)

    och lycka till med ögat :)

    SvaraRadera