onsdag 23 mars 2011

Trevliga kunder och god mat hela dan :)

Har haft en bra dag, dock var jag helt ute och cyklade vad det gällde hud-konsultationen, den är ju i morrn såg jag senare.
Dessutom ska jag tatuera mig i morrn efter jobbet :) som jag har väntat...lång story kort;  jag tatuerade mig för lääängesen kanske 2 år sen och dom stavade fel...ja det händer bara på film och i historier men det hände ju såklart mig!
Det blev inte lite fel heller tyvärr, det var en text på latin och dom satte en bokstav fel och det som skulle ha betytt "moder" blev istället D Ö D A (på spanska, och det påminner ju väldigt mycket om latin) så jag har sprungit och lasrat den bokstav som blev fel och i morrn ska dom fylla i den rätta bokstaven...tro mig jag ska trippel-checka att dom stavar rätt :)
Dessutom får jag en gratis tatuering "som plåster på såret" och eftersom jag har haft tid att fundera ut vad jag vill ha så är jag nu 100% säker på vad det ska bli, och var! :)

Fast det får ni se i morrn kväll när den är klar!

Lunchen blev dom underbara köttbullarna med blomkålspuré och gräddsås, riktigt mums och mättande.

Middagen fick bli vad som fanns i kylen, kycklingfilé, champinjonsås och broccoli-sparris.

Gött götti gött...


Nu ska jag ta ett glas vin och se en film, i morrn är det en ny dag med nya möjligheter! :)

3 kommentarer:

  1. Men allvarligt!! Stavat FEL??? himmel så arg jag hade varit...men va bra att det löste sig å att du får en bonustatuering också! Ska bli kul att se den.=) Maken fyller 40 nu i april, hans enda önskan var bidrag så han kan bygga på sin sleeve, och det ska han väl få.;)) Jag får väl vänta lite...vill ju så gärna bygga på mina jag med!

    Hoppas det går bra och att allt blir rättstavat nu!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. nej, shit pommes?!..
    Felstavningar i tatueringen.. puh tur att man bara gjort bilder!!

    SvaraRadera
  3. Otroligt! Som du skrev, jag trodde sådant var en skröna!!
    Lycka till!

    SvaraRadera