torsdag 17 mars 2011

Torsdag 17/3-2011 // seeeeg i skallen idag...

Hade en supermysig middag med en kompis igår, delade en flaska rött och åt "Skånsk kalops" och sallad till.
Vi åt middag på Hilton vid slussen, jag har lärt mig att hotell ofta har väldigt god mat, och det känns lite som om man är utomlands eftersom det mest är turister/affärsmän på hotell :)
Efter maten flyttade vi oss till baren och tog varsin drink, jag valde en vodka/soda/lime som är supergott, min kompis tyckte inte att den var lika god så hon drack en whiskey sour.

Och med en sån trevlig kväll kom en mindre trevlig skallebank idag toppad med lite ögoninfektion på vänstra ögat :(
Hatar ögoninfektion! så nu ska jag trycka in lite ögonsalva och hoppas att det går tillbaka, jag orkar inte vara hemma och sjuk pga ögoninfektion :(

Nu ska jag ta en mugg kaffe till och läsa lite bloggar!

Bilder från middagen igår

1 kommentar: