onsdag 30 mars 2011

Solig onsdag!

Varning för långt inlägg! :)

Var ju på visning igår direkt efter jobbet, så jag hade förberett mig med ägg och avokado.
Det var som jag gissat, dom bjöd på maffiga surdegsmackor med massa olika innehåll, godis och vin.
Jag tog ett glas vitt vin, och sen när vi skulle sätta oss tog jag påfyllning (tyckte jag förtjänade det eftersom jag skippade mackan :)
Visningen var riktigt bra, Tomas Edlund har massor med humor och är grymt bra på hår!

Sen hem och laga lite sen middag, det fick bli en liten asiette kållåda för att stilla den "lilla hungern" :)

Sen ett stort glas vatten och Desperate Housewives (som man tydligen måste betala för om man missar :( 19 kronor för att se det på kanal5 play :(

Har dessutom fått min semester bekräftad och den infaller hela juli och 1:a veckan i augusti!
Jippie! Så nu ska vi boka resan som vi gör varje sommar, 2,5 vecka i spanien på ett kanonfint 5-stjärningt hotell med helt underbar personal.
Lite pensionärsvarning att åka till samma hotell som förra året men jag var så imponerad över både hotellet, sviten, maten, poolen, området och personalen så jag vill tillbaks!
Sen att Spanien är ett fantastiskt land gör ju inte saken sämre :)

Idag börjar jag jobba vid 11.00, och hoppas att jag får något att göra, det var dåligt med bokningar igår när jag slutade :(

Hoppas att ni alla får en fin dag, och ni har väl inte missat http://www.bloppisdax.blogg.se/ ?
Har en riktigt fin bikini där som är helt oanvänd :)

3 kommentarer:

  1. Tack tack för din kommentar på bloggen!=) Jag går runt å flinar som en tok, tur jag har öron, annars hade skallen trillat av, haha!

    Kramkram!

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Var i Spanien ska du resa och vad heter hotellet? Hade varit roligt med tips för jag blev grymt besviken sist vi åkte. Det är väl härligt när man har bokat en resa? Pirr i magen ;). Ha en fin dag! Kram / Silvia

    SvaraRadera
  3. Åsa: Ja jag förstår dig! Underbart med fina resultat!
    Anonym/Silvia: Jag vill tyvärr inte skriva ut för mycket "fakta och info" här på bloggen. Men om du har en mail så kan jag berätta mer :)

    SvaraRadera