söndag 20 mars 2011

Skön lördag med familjen...nu slapparsöndag :)

Superskön lördag med:
  • god lunch: kycklingfilé med champinjonsås och wokade grönsaker
  • shopping, hittade 2 långklänningar och 1 kort klänning som man kan ta av axelbanden på.
  • köpte även 2 par nya örhängen, billigt krimskrams från gina tricot.
  • kollade film: The American, sisådär film...
  • middag: Kalvfilé med råstektpotatis, sallad, svartrötter och rosépepparsås.
Sen slappade alla i soffan tills det blev sängen...Zzzz....
 

Lunchen :)


Middagen

Nu blir det kaffe på balkongen i solen! UNDERBART!!!

3 kommentarer:

  1. SV: Haha, jag är lika kort som du! Men min plan är att sy upp benen ev, får se hur den ser ut när den kommer hem för nu har jag beställt byxdressen. 200 kr för detta fina plagg är som hittat! :)

    Vilken mumsig mat! Såg riktigt gott ut.. :) Åt också fläskfilé med champinjonsås igår faktist som min familj bjöd på.

    Härligt att jag hittat en till LCHFblogg. Jag är nybörjare och behöver all inspiration jag kan hitta. Ha en skön söndag, här ska man också ut i solen!

    SvaraRadera
  2. Ja underbar dag :)

    Downsize me: Okej, låter som en smart plan :)

    SvaraRadera