torsdag 31 mars 2011

Seeeeg som tusan...

Har jobbat 10-19.30 idag och det känns i både huvud och fötter...
Kom på när jag var och handlade att det hade gått 6,5 timmar sen jag ätit sist, men varken hungrig eller sugen...
Åt en fin köttbit med chilibearnaise, chilismör och sallad iaf, supergott.
Gottgottigott...

I morrn bär det av hem till ön en sväng, full rulle där med...ska göra slingor på lillasyster, laga massor med god libanesisk meze på lördag och sen hinna till stan en snabbis för att pröva ut hårfärg på en tjej som jag ska göra extensions på om 2 veckor...OCH så ska jag hinna blogga också ;)
Som sagt mycket man vill hinna med!

Ikväll har jag placerat min tjocka rumpa i soffan för resten av kvällen, kolla lite tv och läsa lite bloggar, sen sova så jag orkar i morgon också...

Hoppas att ni har haft en bra dag alla!
KRAM!

3 kommentarer:

  1. Ser mkt fräscht och gott ut!

    Ha en skön helg på Åland och hälsa familjen från oss.
    Kram

    SvaraRadera