onsdag 2 mars 2011

Powerwalk och kul shopping!

Efter den goda frukosten drack jag ett stort glas vatten och sen blev det 5 km på löpbandet, känns alltid så skönt efteråt.
Sen begav jag mig till stan för att köpa nya leggings, det var det enda jag skulle ha....meeen...
Jag hittade ett par supersköna baggyjeans som satt nästintill perfekt på min knubbiga kropp! storlek 42 och allt :)
Så 2-3 kilo ner och sen sitter dom helt perfa.

Gick en promenad runt kungsan och kikade på sportlovsbarn som åkte skridskor, helt underbart väder och mysigt med massa små stånd med godis, glögg, korv m.m känns lite "gammeldags" och ger en sån skön känsla i kroppen (svårt att förklara utan att flumma iväg :)

(Just det lunchen idag blev 1 burk makrill i tomatsås, enkelt men gott)


Sen iväg och handla lite mat, testade att göra en ny indisk rätt.
Det blev indisk "köttgryta" (typ) med wokade grönsaker och äkta indisk raita, sååå gott!



Middagen:

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar