fredag 18 mars 2011

Pakeeeet :)

Som ett barn på julafton när det kommer paket ;)
Beställde ju leggings igår från scala som ska smälta bort mina celluliter och gropar forever eller nått , hursom...efter att jag dragit på mig dom och känt hur sköna dom var så kändes det nästan som att det inte spelar nån roll om dom funkar eller ej för skönare leggings har jag nog aldrig ägt!
Dessutom håller dom in och lyfter upp stussen lite.
Vå får se om några veckor om det har hänt nått, återkommer med resultat! (eventullt uteblivet resultat)

Dom till vänster är vanliga leggings och dom till höger ät "mommo" varianten :) bra att ha under klänningar när man vill vara barbent!

3 kommentarer:

  1. Jaa - ge oss före och efter! Vad kul att du testar - har ju läst om dessa, men varit otroligt skeptisk. Å andra sidan, om dom sitter skönt - och gör att klänningar och tunikor sitter bättre så kanske det är värt det bara därför :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag vart imponerad över hur mycket dom håller in och upp ;) plus att jag normalt alltid har leggings så varför inte ge dom här en chans :) öka blodcirkulationen och bli av med dom små groparna :)

    SvaraRadera
  3. iih vill också ha mina NUUU!

    SvaraRadera