torsdag 10 mars 2011

Mycket på jobbet= lite tid att hinna äta...

Borde rasa i vikt så som jag jobbar just nu, åt frukost som vanligt i morse, sen gick det 4 timmar innan jag åt lunch (pizza från igår), sen jobbade jag till 18 åkte och handlade och sen hem för att laga maten.
Åt middag precis nyss, 6 timmar mellan lunch och middag...så rent logiskt borde jag gå ner mer den här veckan.
Det roliga är att jag förut alltid fick sockerfall/galna hungerskänslor redan efter 3 timmar utan mat, och jag var hemsk att ha att göras med :)
Men nu klarar jag en timme eller två utan problem, underbart!

Sitter bänkad i soffan för att se kvällens Kalla Fakta (Tv.4 kl.21), det handlar om gastric bypass operationer.
Ska bli väldigt intressant att se "baksidan" av g.b operationer eftersom man aldrig annars hör om de som misslyckats utan bara solskenshistorier.
Jag är glad att jag slapp bli en kandidat för op. och hoppas att det finns fler som slipper det i framtiden, det sista man vill är att frivilligt lägga sig under kniven.
Jag springer hellre 1 mil om dan! (fast det är skitjobbigt :) haha...

Middagen idag blev en blomkålssoppa med knaperstekt bacon och persilja.
Lätt och gott!


Ha en skön kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar