måndag 28 mars 2011

Monday sweet monday...

Hade en klippkund vid 11 i morse, sen sms:ade en kompis och frågade om jag hade tid att klippa och färga hennes hår, så hon dök in vid 13-tiden.
Dagen har bara rullat på :)

När jag kom hem så skulle jag vara kreativ, hade köpt hem kycklingfärs men aldrig tidigare ätit eller gjort något av det...
Så det blev kryddiga färsbiffar smaksatta med chili, färsk oregano, riven cheddarost, grädde och sambal.
Till biffarna rörde jag ihop ett chili/rosépepparsmör som också vart supergott!
Liten klick (köpt...schhhh) kebabsås och lite sallad.
Det vart både nytt, annorlunda och väldigt gott!

Mumsfilibabba!

Nu ska jag kika på Mamma byter bo...verkar ju sanslöst...hoho...

Ha en skön kväll alla!

4 kommentarer:

  1. Ja det var riktigt gott och helt nytt för mig! :)

    SvaraRadera
  2. Oh, mums såg hur gott som helst ut! Jag har aldrig använt kycklingfärs..tror inte jag ens sett det i affären.

    SvaraRadera
  3. Ser aptitligt! Den ska jag helt klart laga.

    SvaraRadera