lördag 12 mars 2011

mat, mat, mat och mera mat! gahhh......

Stått i köket sen jag vaknade nästan...

Frukosten blev 2 lchf mackor med ägg, majonnäs, ansjovis och grönsaker (lämnade ena mackan) plus att jag läste på burken att ansjovis inte var så nyttigt som jag har trott, 15 gr. kolisar /100 gr. :( så det blir att hålla sig till makrill i framtiden...


Choklad/marängtårta med vispad grädde och hallon och blåbär (kommer INTE att lägga ut receptet på denna då varken jag eller ni ska äta sånt skit ;) däremot får mina kolhydratsätande gäster mumsa på den ikväll :)

Nomnomnom...

Gjort en ceviche på räkor och grönsaker
Håller på och kokar champinjonsås
Har lagat vitlöksbröd
Gjort en västerbotten/potatispuré
Marinerat kycklingfilé
Skalat svartrötter som jag ska ha som tillbehör

Så nu ska jag fortsätta i köket...snart är gästerna här! :)

Ha en härlig lördagkväll alla!

P.S Lägger upp bilder på all mat i morrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar