måndag 14 mars 2011

Måndag 14/3-2011// Vägning och mätning

Godmorgon!
Hade väntat mig ett minus idag, med tanke på  veckan som gått, bra med motion och bra mat.
Men icke, känner mig svullen och hemsk :(
Varken plus eller minus blev det idag, står helt still!
Däremot mätte jag min muskel och fett procent och där hade jag gått upp i muskler och ner i fett så det känns ju lite bättre :)

Ett par minus på centimetrarna hade jag också!

armar: -1 cm
Hals:  +-0
Bröst: -1 cm
lår: -1cm
vader: +-0
midja som smalast: +-0
mage: +-0
Stuss: -1 cm
Totalt sedan start: -66 cm över hela kroppen!

Så efter dessa siffror känns det helt ok, man samlar på sig vätska ibland och så länge fettet på kroppen försvinner så gråter jag inte över ett par procent muskler :)

Hur har det gått för er?

Jag till höger :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar