torsdag 24 mars 2011

London resa bokad och kroppen är tatuerad :)

Har kanske glömt att berätta för er att jag och min syster drar till london över påsken 21-24 april, ska bli Så kul!
Har aldrig varit i London så det ska bli en upplevelse.

Tillbaks till reality! jag har ju gaddat mig igen och det blev SÅ bra!
Är supernöjd, förutom 2 gamla tatueringar som fick sig en uppfräschning så blev det också en helt ny...kan avslöja att den sitter på foten...men bild kommer i morrn!

Efter att det var klart var klockan så mycket att jag inte alls hade lust att ställa mig vid spisen hemma, så det fick bli middag på Jimmys Steakhouse på söder.
Tog kycklingvingar till förrätt men åt inte alla, oxfilé med sallad, chilibearnaise och coleslaw till varmrätt, orkade inte mer än halva biffen sen var jag proooppmätt!
Sjukt hur man minskat matintaget sen jag började med lchf, jag som alltid ätit som en häst!

Men däremot är det positivt att jag äntligen lärt känna skillnad på när jag är hungrig eller bara sugen och det gör allt så mycket enklare, mat är bara bensin för att vi ska funka som människor.
Inte något mer, fast vi ofta förskönar allt som har med mat och snask att göra...

Nåja, nu sitter jag i soffan med ett glas rött och ska se en film!
Ja just det, jag ÄR ledig i morrn! skönt som tusan...

Ha en skön kväll alla!

Kram!

3 kommentarer:

  1. Nu är jag jättenyfiken, skynda skynda med bilderna!!=))

    Men Daniela, mat är väl inte BARA bensin, det är ju ljuvligt gott med mat, speciellt den man äter med LCHF. Även om portionerna blivit mindre och målen blivit färre.;))

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åsa: Ja ja jag ska :)
    Och visst har du rätt, mat är gott också men tidigare så var mat något jag tänkte på från att jag vaknade tills jag gick och lade mig, vad ska jag äta/laga då och då och...ja du förstår, nu är mat något Gott jag äter när jag behöver fylla på energi :)kram

    SvaraRadera
  3. Ja på det viset har det ju ändrats för min del med, man är inte så fixerad längre å DET är superskönt! Å så slänger man inte ihop nåt längre för att man är panikhungrig, utan man klarar av att laga nåt gott även om det tar en liten extra stund.=)

    Kram!

    SvaraRadera