fredag 25 mars 2011

Ledig fredag med lchf-pizza till lunch :)

Vaknade rätt tidigt fast jag hade sovmorgon tecken på att man börjar bli gammal :) det känns som att det bara händer när man verkligen har en sovmorgon...jaja oavsett...steg upp till ett stålande väder!
Druckit kaffe, duschat och rengjort tatueringarna och lagat äggröra till frulle :)
Sitter nu och slappar i soffan och läser bloggar och så, ska strax laga pizza, det får bli dagens lunch...så gott!

Här kommer bilder på tatueringarna!



Denna text är spansk och betyder: "Mitt Liv Min Väg" (det är den som är helt ny)

De här tre stjärnorna symboliserar systerskap, jag är den största och dom mindre är mina 2 lillasystrar

Här är den tatueringen som blev felstavad, nu är det ett E där dom i misstag skrev ett A :)
Texten är på latin och betyder rakt översatt: Moder Älskade, en hyllning till min mamma som alltid finns där för mig :)
Jag är supernöjd med alla tre och har inte ångrat någon av dom, alla har en viktig innebörd för mig och kommer alltid att ha det!


Nu ska jag börja med lunchen, det kurrar lite i magen...Ha en skön fredag alla!

8 kommentarer:

  1. ¨gjor det inte massa ont på foten?
    Kostade det massor att göra laserraderingen?

    SvaraRadera
  2. Jag kan säga såhär (trots väldigt hög smärttröskel) så gjorde det nog mest ont på foten av alla ställen, så mycket nerver där och bara ben inget fett. Men det gick att uthärda :) Lasringen betalade tatueraren eftersom det var dom som stavade fel! Så jag har ingen aning om vad det kostar! Kram

    SvaraRadera
  3. Fina tatueringar.Jag har "Carpe Diem" tatuerat på min hö fot, som jag gjorde under min fotvårdsutbildning!
    Carpe Diem(fånga dagen) är mitt favvo ordspråk ;)
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Jättefina!!! Å va roligt att se dem, förstår att du är nöjd nu!=)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Kanonfina! Jag är från Chile , så jag blev lite förvånad när jag läste det och det stod ju på spanska :-D. Pratar du spanska? Nyfiken som vanligt...;). Kram,kram

    SvaraRadera
  6. GOSH BRUDEN, vad fina! Nu blir jag ju sugen!!!
    Men vad klåpigt att en bokstav vart fel, jag sku blivit helförstörd av att behöva genomlida laserborttagning o smärta i onödan.

    SvaraRadera
  7. Petra: Aha, ja jag har alltid velat ha en tatuering på foten och där passar det så bra med text!
    Åsa: Tack :)
    Anonym: Nej jag pratar inte spanska, men har läst spanska och förstår en del :) gillar språket väldigt mycket och jag Ska lära mig spanska bara jag är klar med skolan! :)

    Pia: Ja det var lite småjobbigt när det blev fel, men lasringen gjorde inte alls ont :) Nu idag är jag supernöjd med alla mina tatueringar :)

    SvaraRadera
  8. åååh vad sugen jag blev på att tatuera mig igen :)

    men funderar på att tatuera sleves och det kostar många tusen kronor ;P

    SvaraRadera