tisdag 15 mars 2011

Laxfärsbiffar med remouladesås...nomnom...

Lagat en stor laddning med laxfärsbiffar, så enkelt och Så gott!
Rörde ihop en "fusk" remouladesås också, nu är jag mätt och nöjd...väntar på att halv åtta hos mig ska börja.


Jo just det! angående platsen i facebook-gruppen så föll lotten på Christina den här gången.
Men jag behåller gärna era namn så hör jag av mig om det blir någon ny plats ledig!


Dagens middag:

Vet inte om det är bra eller dåligt att skippa grönsakerna, med tanke på att dom är det enda som innehåller kolhydrater (förutom det lilla som finns i majonnäs och creme fraiché)
Men vissa maträtter är så goda så jag klarar mig utmärkt utan tillbehör :)

Lunchen blev förresten en burk tonfisk, lite sallad, avokado, citron och dressing...Yummie!

Nu börjar halv åtta hos mig, så vi hörs senare!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar