måndag 14 mars 2011

Helt okej måndag med god lunch men mindre god middag...

Suck att jag aldrig lär mig....var och handlade för veckan, kyckling, kött, fisk, grönsaker...ja you name it!
Och så fick jag den fantastiska idén att laga hemlagad kebab-sallad (!?!) köpte nån torr äcklig kebab, en kebabsås som skulle vara både stark och god (??ehhh) och sånt.
Sambon valde en 350 gr. entrecote biff...(jajaja jag veeet...skulle ha tagit kött istället för kebab.

Just det den goda lunchen var pizza, alltså rester från gårdagen.

Såhär såg sambons underbara tallrik ut:
(med en gigantisk biff...btw förstår inte hur man får i sig en sån ! :)

Med vitlökssmör och hemlagad vitlöksdipp

Min kebab tallrik, ser nog bättre ut än den smakade...nej Eiktigt kött och hemlagad dressing ska det va´

Nu ska jag njuta av ett litet glas rött och ett stort glas vatten!

Ha en skön kväll alla! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar