lördag 26 mars 2011

Härligt, underbart helt fantastiskt väder!

Åt som tidigare nämnt Libanesiskt igår, supermysig restaurang (hål i väggen=väldigt litet ställe) på Katarina Bangata 71.
Jag beställde en mezetallrik med kycklingfilé och massor med kalla mezetillbehör, riktigt riktigt bra mat och mycket mat!



Sååå gott!
 Sen avslutades kvällen hemma hos goda grannar med lite vin och tv-mys :)

Idag har jag suttit och tagit bilder, skrivit texter osv. på en Bloppis sida.
HÄR hittar ni mina bloppis saker som ni gärna får köpa! :)
Klänningar, skjortor, skor, bikini m.m till bra priser (och knappt använda, då jag är lite utav en shopaholic ;)

Ha en skön lördag mina vänner och njut av det underbara vädret!

2 kommentarer:

  1. Hej hei
    fin sida du har. Om du vil kan du poste en av dina artiklor eller erfarenheter med alternativ medicin på http://alternativmedisin.org/

    SvaraRadera
  2. Åhhh gott de ser ut.. känner doften av MAAAT!
    ;)
    Asså jag äääälskar dom där skorna.. men vill inte ha grå =/

    SvaraRadera