torsdag 17 mars 2011

Dålig början på dagen men bra avslut!

Fått hjälp av världens snällaste Emelie idag, hon har för det första fått mig att byta blogg och sedan hjälpt mig med att föra över ALLA gamla inlägg från gamla bloggen...vilken tjej!
Så nu sitter jag och klurar på vad jag skulle kunna ge henne som tack :)
Jag har haft en blogg på blogspot förut så jag vet inte varför jag skulle byta från första början...men men, nu är jag här för att stanna! :)

Så jag har egentligen bara suttit på min röv med mitt sjuka öga och skallebank och inte gjort ett skit idag!
Ganska skönt om jag får säga det själv ;)

Maten har det varit sisådär med idag, ätit kylskåpsrester...blir lätt så när man inte är varken sugen eller speciellt hungrig.
Så frukost/lunchen blev 2 fiskfärsbiffar med remouladesås och middagen hemlagade hamburgare med sallad och dressing.



Mmmm...

Alla nummer av lchf-magasinet




Ha en skön kväll!









4 kommentarer:

  1. jag vill också ha de gamla gamla lchf magasinen har du prenumererat från första början eller kan man beställa dom på något sätt? jag fick nr 2 av 2010 och sen den nya för 2011

    SvaraRadera
  2. Jaha, nej jag gick bara in och beställde och så kunde man kryssa i:
    230 kr för ett nummer från 2010 + hela årgång 2011 (4 nr), 5 tidningar
    200 kr för 2011 (4 nr), 4 tidningar

    Och jag tog det första alternativet, så egentligen bode jag ju inte ha fått alla dom andra!? hmm...skumt, men jag hoppas att jag får resten av 2011 också eftersom det var det jag beställde :)

    SvaraRadera
  3. Då hade du tur :)
    Jag valde också första alternativet ;P kanske kan kontakta dom och se om man kan beställa dom gamla också :)

    SvaraRadera
  4. Ja det måste jag nog ha haft :) jag fattade ingenting när alla tidningarna låg i postlådan igår :)

    SvaraRadera