söndag 13 mars 2011

Bra film, god mat och allmänt skön söndag!

Har ätit sisådär idag, det blev ceviche till frukost/brunch, sen lagade jag köttfärsbiffar (hade 2 pkt. köttfärs som gick ut idag) i dom hade jag pesto, soltorkade tomater, fetaost och sånt mums!

Sen till middag var jag lite sugen på pizza (igen jag vet!) så det blev en favorit i repris ;) men ja jag erkänner... jag hade 2 ringar ananas i bitar på hela pizzan! :) tror att det blir ca. 2 minibitar ananas per slice så det kan jag leva med!

Så det har blivit lite rester och plockmat hela dagen, men det är helt okej på en söndag.

Massor med biffar

Toppade med vitlökssmör...Mums

Har hela frysen full med pizza nu, perfekt såna dagar man jobbar sent och inte orkar laga middag :)

Filmen vi såg var "Hämnden" riktigt bra film! se den om ni inte har gjort det!
(Och Jessica vill ni låna den så är det bara att säga till, vi hyrde den idag! :)


Ha nu en skön fortsättning på kvällen och sov gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar