tisdag 29 mars 2011

Är så lycklig, lugn och tillfreds med allt just nu!

Är dock i omställningsfasen med sommartiden...svårt att hitta sömnen fast jag normalt sett somnar på studs!
Fast det klassas nog som ett i-landsproblem...
Idag är det en fullspäckad dag, med jobb 10-18 och sen direkt iväg på visning på Wella.
Det är toppfrisören Tomas Edlund som har sin vårvisning med nyheter och mode inom klipp och färg.
Ska bli superkul!

Har förberett mig med extra stor lunch och kokta ägg till mellis, dom brukar bjuda på lättare mat och dryck på plats men det är oftast snittar/mackor och frukt/godis m.m så det är väl lika bra att vara förberedd :)

Nu ska jag hoppa i duschen och sen hitta något vettigt att ha på mig!

Ha en skön tisdag alla!

2 kommentarer:

  1. Va härligt att du känner dig så tillfreds!!=) Jag måste säga detsamma, hihi!

    Kram

    SvaraRadera