tisdag 15 februari 2011

Tisdag 15/2- 2011 //vägning och mätning

Godmorgon, eller ska jag säga dålig morgon...suck...

Efter 4 dagar med vin (inte så som jag brukar dricka vin när jag är på semester utan Mindre!)
Och inget fusk med godis, snacks eller dålig mat, så har jag för första gången sen start PLUSSAT på vågen :((
Dock har jag ju "nyss" stigit av flyget också, så jag är svullen som en gris, och toppar allt med mens (fortfarande :(

+ 1,1 kg! jag hoppas att det mesta är vätska och inte (gömda kolhydrater i maten som jag ätit där)

Nu blir det Detox vecka med hårdare tag, långa promenader och min egen mat som jag har koll på vad det innehåller. Så det så :)

armar: +-0
Hals:  +-0
Bröst: +-0
lår: +-0
vader: -2 cm
midja som smalast: -1 cm
mage: + 1 cm
Stuss: +-0

Totalt sen start: -53 cm över hela kroppen

Kanske inte det roligaste resultatet men ibland får man ta motgångar också.

Hoppas ni får en bra dag alla!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar