tisdag 15 februari 2011

Tisdag 15/2- 2011 //dålig dag......

Har haft kramper/magont hela dagen från och till, är uppblåst och mår kasst...vette tusan vad det kan vara :(

Sen fick jag en trevlig inbjudan till att lägga upp min blogg på ett forum för hälsobloggar och det gjorde jag, sen skulle jag bara klistra in en stilmall på min blogg (och det gjorde jag) men nånstans gick det fel och nu är min tråkiga blogg ÄNNU tråkigare! gaaahhh...skulle behöva nån som kan totalredigera hela min blogg och göra den lite mer lik mig (när jag mår bra och är sådär äckligt positiv) inte som idag dock..... idag passar den kritvita skit bloggen mig alldeles alldeles utmärkt! PUNKT.

Idag ska jag och svullomagen laga mild tonfiskpizza så kanske den blir lite nöjdare.

Over and out...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar