tisdag 1 februari 2011

Tisdag 1/2- 2011

Hej hallå där!

Steg upp vid 07 som vanligt, tog en lugn timme i soffan med kaffe och berocca sen en kort men snabb promenad på bandet, 3 km.

Maten idag:

Frukost: ägg.....koooorv....1/2 avokado....
Lunch: 1/4:dels pizzaslice
Middag: åt korvgrytan jag lagade igår med blomkålsmos.

Dock har jag spenderat ett par timmar framför spisen ändå, lagat en mustig köttgryta (som strax är helt klar, ska bara ha i grädde och grönsaker :) och en kållåda, så nu räcker det med mat för min del...suck blev nästan mätt bara av att laga skiten :) haha.

Middagen idag:


Halvfärdiga grytan:

Och kållådan:

Så NU tar jag kvällen i soffan med en mugg kaffe (jag vet jag vet...men det är sååå gott) :)

Ha en skön tisdag alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar