söndag 6 februari 2011

Söndag 6/2- 2011

UNDERBARA SÖNDAG! Solen lyser in i lägenheten och kaffet smakar lika gott som vanligt!
Känner mig både pigg och utvilad, och vattnet till vinet igår hjälpte bra, känner inte ens att jag skulle ha druckit något igår!

Får besök av en kompis idag, hon ska ge mig en ansiktsbehandling och massage och jag ska klippa henne (bra när man kan byta tjänster och kunskaper :)

Idag är det ju även en officiell vilodag för mig så min motion idag består av städning och storhandling (nog så jobbigt ;)

Här är min lite lyxigare söndags frukost (fuskade med två små klickar kalles randiga på äggen, och ett lchf bröd med några fjuttiga kolisar i) :)


Min härliga blombukett som bara blir finare ju fler blommor som slår ut!


HA EN UNDERBAR SÖNDAG OCH NJUUUUUT I SOLEN! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar