söndag 13 februari 2011

Söndag 13/2- 2011 //middag på en äkta portugisisk restaurang

Slappade på hotellet en stund efter vinstunden på stan, ett par koppar kaffe och lite bloggläsande.
Har varit på en underbar portugisisk restaurang ikväll, vågade beställa laxfilé igen (efter missen igår) och vilken tur för mig!
Det var sååå gott!
Till förrätt blev det ceasarsallad (som var i size med en varmrätt så jag åt typ halva och inga krutonger) sen till varmrätt beställde jag Laxfilé med ärtpuré och shitakesvamp, MUMS! det var så gott.

Nu tillbaks på hotellet, mätta och oerhört nöjda!

I morrn är det (tyvärr) hemresa, men hit kommer jag gärna igen, mysig stad och trevliga människor!


Champagne till fördrink



Massor med nybakta kolhydrater till "aptitretare"

Ceasar salladen (observera att detta var en Förrätt!) haha

Den helt underbara laxfilén med ärtpuré och shitakeswamp :) mumma

Nu håller ögonen på att gå i kors så jag måste väl ta ut linserna och tvätta av mig för att natta kudden strax... Zzzzzzzz.....
Vi hörs i morrn!

Sovgott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar