måndag 14 februari 2011

Måndag 14/2- 2011 //hem ljuva hem...

eller ska jag säga hem kalla hem...Brrrr...fy tusan vad kallt sverige är!
Vi skulle hellre ha lite mer vår, längre sommar och lagom med höst...vintern kunde vara runt 2 veckor där vid juletid :)

Jaja...
I loungen på Portugals flygplats fanns det gott om mat...eller ska jag säga bukfylla...för det fanns bara kolhydrater i alla dess former, jag plockade på mig skinka, korv, ost och ett par små tomater och morötter.
Tog en omgång till med lite skinka och ost och höll mig mätt till flyget.

Det var tur att jag "bunkrade" upp i magen för flygplansmaten var värre än värst.


"Mat",, kolhydrater med lite extra kolhydrater...

Och lite mer kolhydrater....

Massa gott att dricka

2 såna tallrikar till lunch vad helt lagom!

Flygplansmaten "före" /kött, potatis, mandarin och morotssallad, fruktmousse, salta kex, ost och margarin.

Flygplans maten "efter" :)

Lchf artikel i senaste ToppHälsa

Hejdå Portugal!

Sen när vi kom hem blev det, att laga lite käk.
Det blev korvgryta med blomkålspuré, helt ok.

Nu försöka "landa lite" i soffan innan det är dags för sängen...är verkligen nervös för ett + på vågen i morrn...

Sovgott alla härliga! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar