fredag 18 februari 2011

Fredag 18/2- 2011 //spadag

Har haft en bra morgon, magknipet är så gott som borta :)
Åt 2 ägg till frukost och är fortfarande knappt hungrig, ska dock laga lunch snart ändå.

Tog ett lååångt och skönt bad med senaste numret av amelia och hälsa.
Filade fötterna, rakade benen, rakade under armarna och hör och häpna! när jag skulle raka "detsommanintenämnerienbloggmenallavetvadjagmenar" så var inte magen i vägen! haha...vardagslycka eller nått...magen blir bara mindre och mindre :) weeehuuu!!!

Så nu är jag slätrakad, slätfilad, insmörjd både på kropp och fötter och har även målat naglarna, snacka om renovering :)

Ikväll/natt åker jag hem till åland för att fira mina föräldrars bröllopsdag, har inte varit på ön sen i julas så det ska bli kul att träffa familjen.
(tyvärr så kommer jag inte hinna träffa nån av mina härliga vänner då jag åker hem på söndag igen :(

Men men, det kommer fler resor hem snart igen :)

Nu ska jag masa min feta röv till köket och göra lite lunch! so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar