fredag 11 februari 2011

11/2- 2011 // pigg som en mört...

Vaknade 06.00 av en underbar lastbilsjävel som startar Varje morgon och står på tomgång en stund innan ägaren har "fixat" klart bytet mellan hans personbil och lastbilen...suck...

Men sen när jag ändå kände mig pigg så pallrade jag mig upp, framför nyhetsmorgon nu med en stor mugg kaffe.

Ska bli så kul att åka idag, tar taxi vid ca. 12-tiden, planet går runt 15.
OM inte det blir förseningar p.g.a den här snön :( skulle ju just vara min tur det...eller ännu värre: inställt!
Det får man ta där och då isf, tur att jag fått bättre tålamod och lugnare lynne ;)

Igår hade vi våra underbara grannar på besök, åt god middag och drack varsitt glas vitt vin, riktigt mysigt.

Har lite halvångest över maten där nere...jag vet att jag kommer att äta bra men ändå...den stora fina frukostbuffén...och jag ska äta som jag äter hemma: Ägg och korv?!! skippa den färskpressade apelsinjuicen, de nybakta frallorna och pannkakorna :)
Men men, jag har ju bevisat för mig själv att jag är en envis liten skit så med rätt inställning går det nog kanon :) ska ta en massa bilder och hålla er up to date!

Hotellet

Restaurang Eleven som tydligen ska vara värd att besöka...får se om det blir att besöka den.


Nej nu ska jag läsa lite bloggar innan det blir frukost här i stugan.
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar