torsdag 27 januari 2011

Torsdag 27/1- 2011

Hola amigas och amigos!

Kan inte klaga på denna dag heller, har jobbat och hunnit med manikyr på lunchen :)
Så nu har jag fina naglar igen :)

Idag har det varit rätt mycket på jobbet så man har sprungit fram och tillbaks rätt mycket, samt började morgonen med en promenad till en annan busshållplats eftersom sl.se ljög för mig...(därav vila ikväll och träning i morgon bitti istället :)

Maten idag:

Frukost: det såg ni redan i tidigare inlägg...
Lunch: rester från igår, sallad med kyckling, guacemole, salsa, ost och creme fraiché
Middag: Vart sååå sugen på pizza så det blev en 2/3:delars oxfilé pizza och 1/3:dels skinkpizza med jalapeno, rödlök och paprika.

Så nu sitter jag och jäser i soffan mätt och belåten, just nu är jag inne i en period där jag inte alls blir hungrig, jag äter mest för att jag vet att jag måste få i mig nått, men så länge jag funkar fysiskt och psykiskt så borde det inte vara något problem.
Den här veckan har gått sååå fort, det är ju fredag i morgon! så skönt...har bunkrat upp med god mat och lite nya recept som jag ska pröva.

Middagen

Yummie!

Ha en skön kväll alla! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar