torsdag 20 januari 2011

Torsdag 20/1- 2011

Tjolahopp!
Vilken bra dag det har varit idag, det var nog bra att inte köra slut på sig igår :)
I morse steg jag upp 07 och gick 4,5 km, så skönt!
Sen dusch och frukost, man blir så pigg av att köra igång kroppen redan från start!

Har jobbat som vanligt på salongen, vi hade en konsult där i morse som gick igenom lite om service och bemötande (det mesta var en upprepning från Björn Axen Academy) men intressant ändå.

Sen tog jag bussen hem och ställde mig i köket :) nyss ätit middag och ska nu kolla på halv 8 hos mig innan jag ställer mig på bandet igen.

I morgon är det FREDAG! hur skönt som helst, slutar 17 varje fredag och är alltid ledig på helgerna och det är lyx i frisörvärlden :)

Maten:

Frukost, 2 ägg, 2 skivor korv, 2 skivor ost (ja jag vet jag tröttnar inte på denna ensidiga frulle)
Lunch: Hemlagad kållåda med lite rårörda lingon
Mellis: 1/2 avokado
Middag: en supergod kycklingsallad med currydressing (och pyttelite rostad lök) MUUUMS!

MIDDAGEN

Ha en skön kväll alla! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar