torsdag 13 januari 2011

Torsdag 13/1- 2011

Tjolahopp!

Har haft en jättekul dag idag, klippt 2 killar och dom var sååå nöjda :) sånt är kul.
Haft massor med energi, måste bero på lchf maten, måste börja få in ett mellanmål på eftermiddagen dock eftersom jag kommer att jobba ca. 10-19 och är inte hemma och äter middag förens tidigast 19.30.
Måste hålla blodsockret jämnt i kroppen så att man inte tappar förbränningen.

Dagens mat:

Frukost: som vanligt, ägg men ingen korv den var slut :(
Lunch: BBQ glaserad biff med röd coleslaw (måste säga att det var en rätt tråkig rätt och det blev inte mycket mat kvar på tallriken när jag valde bort kolhydraterna (rostad potatis och rostade rotsaker :(
Middag: Räksallad
Kvällsmål efter min kommande promenad blir nog ett par morötter.

Jag får återkomma i morgon med hur långt jag powerwalkar ikväll, det känns dock att man börjat jobba och rör sig mycket på dagarna man har inte alls samma energi kvar för långpromenader på kvällarna.
Men jag Ska få in träningen på något sätt varje dag :) PEPP!!!

DAGENS LUNCH (jag var så hungrig så jag höll helt på att glömma att ta en bild :) haha....


DAGENS MIDDAG:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar