tisdag 25 januari 2011

Tisdag 25/1- 2011

Kul dag! Hade klippkund i morse, en kille som hade sjukt mycket hår :) han blev nöjd iaf :)
Om jag inte varit tydlig så jobbar jag som trainee på en frisörsalong på söder, jag har pluggat på Björn Axén Academy i ett år och nu gör jag min slutgiltiga praktik innan examen.
Tidigare jobbade jag i många år inom restaurangbranschen som servitris men det var jobbiga arbetstider och mycket mat och alkohol :/ så när chansen kom att få plugga till frisör (som alltid varit min dröm) kom så tog jag den :)

Nog om historia...

Dagens mat:

Frukost: 2 ägg, korv
Lunch: tråkigt som fan...men kycklingfilé med coleslaw igen...
Mellis: Vart lite hungrig runt 17 så då tog jag en avokado på jobbet
Middag: sent som vanligt när man jobbar, Fiskfärsbiffar med hemlagad remouladesås och blomkålspuré :) stort mums och många minnen :)

Nu har jag satt min feta röv i soffan och ska ta en riktig vilodag, i morgon bitti ska jag gå en LÅNGpromenad!

MIDDAGEN



Ha en skön tisdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar