tisdag 18 januari 2011

Tisdag 18/1- 2011

Tjolahopp! :)

Det blev en 3,5 km powerwalk igår kväll för att jag var lite rastlös, i morse blev det 4 km skulle ha orkat mer men ville ta en lång dusch och lååång frukost efteråt så det fick räcka med 4.
Jag har räknat ihop hur långt jag gått på löpbandet sen den 3 januari, 79 K I L O M E T E R ! ! ! det är LÅNGT! Jag kan säga att jag är rätt impad av mig själv.

Idag har jag varit extremt seg, blir lätt det när det är för lugnt på jobbet, fick sluta 1 timme tidigare, hade lite huvudvärk också, kan bero på att jag drar ner på kaffet ganska drastiskt, tidigare drack jag ca. 5-6 koppar per dag, nu försöker jag dricka Max 2 koppar.
Får se om det blir bättre.

Maten:

Frukost: 2 kokta ägg, 2 skivor korv, 2 skivor edamerost och 1/2 paprika.
Lunch: Gårdagens middag, hamburgare med ost men utan bröd såklart, sallad och dressing.
Mellis: 2 skivor ost och lite sallad
Middag: Biff i kokosmjölk och röd curry (självklart grädde också :) Mmmm...


MIDDAGEN

Ikväll ska jag se klart en film, får se om jag orkar upp på bandet igen eller om jag nöjer mig med min 4 km idag... Hmmmmmm......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar