söndag 30 januari 2011

Söndag 30/1- 2011

Tjohooo!

Har haft en bra dag, trots att jag drack ett par glas vitt igår (ajjabajja)
Vaknade runt 08-tiden och var pigg och utvilad, slappat i soffan halva dan, varit och storhandlat till maxi och fyllt upp kylen med en massa god mat!
Köpte även Amelias nya hälsotidning (lite lyx att krypa ner i sängen med bra läsning :)

Ikväll blir det ett långpass på löpbandet, i morgon är det vägning och mätning! ska bli spännade att se om det har hänt något den här veckan, jag skulle önska lika bra siffror som min duktiga lillasyster får :) Grattis igen sis!

Maten idag:

Frukost: ägg, korv + 1/2 avokado
Lunch: hamburgare med sallad, ost och dressing
Middag: jag funderar på att göra Danielas special Fisk och skaldjursgryta med saffran :) den är MUMS!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen blir det löpbandet en timme eller nått!

GÅRDAGENS MIDDAG :)

DAGENS LUNCH: (observera att jag skippat "plastosten" och numera kör lagrad kvibille cheddar ;) hehe

Vi hörs senare! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar