söndag 16 januari 2011

Söndag 16/1- 2011

Har varit lite seg idag, steg upp vid 09.00 och satt länge framför datorn innan jag orkade fixa frukost, dagen har sedan varit lugn, har lagat lite bra mat och ny majonnäs.

Idag är det även vilodag, så ingen planerad träning.

Dagens mat:

Frukost: 2 kokta ägg, 1/2 paprika, 2 skivor korv
Mellis: liten skål ceviche
Lunch: Ceasarsallad med kycklingfilé (och världens godaste ceasardressing utan sardeller) :)
Middag: har ej bestämt den än...återkommer senare.

Det blev (helt oplanerat) en sväng på stan igår, en kompis ringde och ville ses så det blev ett par glas vin.
Har haft ångest idag, jag brukar inte vara så lättövertalad (nuförtiden) så idag har jag bannat mig själv, blev dock inte full så det är väl positivt...suck...men NU blir det ingen mer alkohol, det är helt enkelt inte värt det alls.
Jag kan iaf stolt säga att jag inte åt Mc.Donalds efteråt som Alla dom andra i gänget åt :) alltid nått att vara nöjd över.

En annan jobbig grej (såhär dagen före vägning) är att jag fått den trevliga veckan...:( kanske därför jag har haft humörsvängningar så att det heter duga...
Men men, ingen ursäkt ändå så vi får väl hoppas att vågen pekar neråt i morgon bitti...håll era tummar!

MELLIS

LUNCH (MUUUUMS)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar