onsdag 12 januari 2011

Onsdag 12/1-2011

Steg upp tidigt i morse, tog en lugn morgon eftersom jag *host host* gick hela 5 km till igår kväll (förutom de 3 km på morgonen).

Började på salongen vid 10.00, har haft en bra dag fast det är ganska lite kunder ännu (det är väl så när man är ny) fick dock klippa en kille och färga håret på en tjej och få min egen utväxt färgad :)

Dagens krubb:

Frukost: gissa tre ggr...2 kokta ägg och 2 skivor korv :)
Lunch: Biff stroganoff med sallad och kokta grönsaker
Mellis: 1 grillad korv (hög kötthalt, låg kolhydrats nivå)
Middag: Lax med hemlagad dill/citron/gurk.röra + sparris och broccoli

Tar en stor mugg grönt té till kvällsmys.

Har haft lite svårt att sova när jag tränat sent på kvällarna (endorfinerna som spökar) så jag funderar på att lägga min timmes träning på morgonen de dagar jag jobbar, för då kommer ju även kroppen igång och förbränningen.

Kul med nya läsare, ni får som sagt gärna kommentera och fråga om ni är nyfikna på något!

Ha en skön kväll!

Dagens ganska tråkiga men goda middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar