måndag 24 januari 2011

Måndag 24/1- 2011

Japp som sagt det var ner 0.9 kg på vågen idag och det har jag nu äntligen förstått att är helt ok och så länge det håller sig där runt så är jag nöjd :)

41 cm runt på kroppen på 3 veckor känns däremot Mycket roligare, det bevisar ju att det man gör funkar, jag känner mig mindre och smidigare och det är en underbar känsla!

Idag har jag varit hemma från salongen, hade mördande magvärk/huvudvärk i morse och jag tror att det kan ha och göra med att jag åt för lite igår...men det är bara en gissning.

Maten idag:
Frukost: ägg och korv
Lunch: Kycklingfilé med cole slaw (ser lite tråkigt ut men det var smarrigt som bara den)
Middag: Rester av något slag, har ju både kyckling, oxfilé och kållåda hemma i kylen så nått av det :)
(Funderar även på att göra lite ostbollar som tillbehör :)


LUNCHEN

Sen ska jag åka till apoteket och få vår nya ANALYS VÅG :) ser framemot att få reda på hur man ligger till med fettprocent, muskelprocent plus en massa annat (kanske det låter annorlunda efter att jag vägt alla olika grupper :D haha...

Här kan ni läsa om den: Medistore

Ha en skön kväll!

P.S Glömde att skriva att jag gick 7 km powerwalk nyss...så då var det sagt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar