måndag 10 januari 2011

Måndag 10/1- 2011

Idag blir det ett ganska tråkigt inlägg, hade inte med mig kameran (har börjat jobba igen) så det blir bara text idag.

Kom även på att jag knappt alls skrivit om hur jag tränar, jag har ett riktigt gym löpband hemma med olika program och jag brukar köra på rolling hills så att man tränar så mycket som möjligt av kroppen samtidigt som jag försöker lyfta armarna ordentligt (för att bränna gäddhängsfett :)
I morse körde jag 4 km på 40 min. eftersom jag sedan står och går resten av dagen så tyckte jag att det fick räcka idag :)

Maten:
Frukost: 2 kokta ägg och 2 skivor korv
Lunch: På Sonjas Grek :) kycklingfilé med wokade grönsaker
Middag: Gårdagens lunch, kållåda med lite lingon

Vägde mig i morse, har gått ner 1,5 kg (väger mig 1 gång i veckan, måndagar) dock kan man bara dra bort HELA kilon på min counter här på bloggen så därför drog jag bara av 1 ist. för två :) roligare så.
Däremot hade jag förlorat ganska mycket i cm :

Armar: -2 cm
Hals:    -1 cm
Bröst:  - 3 cm
Midja:  - 6 cm
Stuss:  -2 cm
Lår :     -2 cm
Vader:  + - noll

Så jag har alltså tappar 16 cm runt kroppen på 1 vecka :) känns bra då jag hade hoppats på mer viktminskning på vågen, men eftersom jag powerwalkar 5-6 dagar i veckan så underhåller jag ju musklerna också och då ska man inte titta alltför mycket på vågen utan mest på måtten.
Kom på nu att jag redan har skrivit om mina tappade cm:rar haha...börjar bli senil tror jag...jaja...

Nu ska jag dricka en mugg grönt té :) ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar