torsdag 6 januari 2011

Idag är det dag 5

Hej!
Välkommen till min viktblogg, jag skriver som sagt mest för att komma ihåg från dag till dag och peppa mig själv att orka men om det är nån som är intresserad så får ni gärna följa min resa till ett smalare jag!

Jag har alltid varit en viktpendlare och haft svårt för att få rutiner och bra vanor, men nu har jag hittat motivationen att fixa det!
Jag kommer att skriva om min kost, träning och vardag med lchf och g.i mat.


Jag började söndagen den 2:a januari men kommer att skriva från och med idag.

Det blir ingen träning idag eftersom jag tränat sön-ons den här veckan, så idag är det vilodag.

Min frukost var en kopp kaffe med mjölk och en vitaminbrus, till lunch blev det en ceasarsallad med ett glas cola light.
Middagen idag blir fiskgryta med aioli som jag lagade till middag igår.
Kanske lite cashewnötter och en morot till kvällsmat :)

Är nån intresserade av recept på någon av rätterna jag skriver om så är det bara att fråga så lägger jag ut dom.

Hoppas någon annan kan bli inspirerad att ändra sitt liv och sina vanor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar