fredag 21 januari 2011

Fredag 21/1- 2011

F R E D A G ! ! ! = lite lyx

Igår kväll blev det 4,5 km powerwalk till, så totalt 9 km igår :)
I morse gick jag 4 km igen, kände mig pigg och riktigt fräsch efteråt, sen jobb 10-17 (skönt med kortare dag)

Maten:

Frukost: som vanligt, 2 kokta ägg, 2 skivor korv och 2 skivor ost :)
Lunch: gårdagens middag Kycklingsallad
Mellis: 1/2 avokado
Middag: det här kommer ni inte att tro men lagade oxfilé med ost och vitlöksfyllda champinjoner och sallad till sambon, men själv var jag sååå sugen på hamburgare med jessis underbara dressing som jag hade kvar av...så det blev två olika middagar idag...PLUS ett glas torrt vitt vin som jag smuttar på resten av kvällen och njuter :)

Vad kan göra mitt läge bättre?! inte mycket :)

MIDDAG * 2 (ni ser även min nyvunna kärlek i bakgrunden, LCHF brödet som heter Carbzone och finns på ICA, dock inget att äta varje dag, men kanske 1-2 skivor i veckan så att man får lite gott)




Hoppas att ni också njuter av en skön och lugn fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar